Vzdělávací program bude zaměřený na přípravu a analýzu didaktických situací, tj. situací při vyučování matematice, a základní jevy, které s nimi souvisí. Na konkrétních ukázkách budou rozvedeny základní jevy vztahující se k vyučování matematice a jejich charakteristiky včetně jejich možných modifikací pro různý věk žáků.
Moduly:
- Didaktická situace, její příprava, realizace a analýza
- Didaktický kontrakt a jeho důsledky
- Chyby, nezdary a překážky při vyučování matematice; možnosti jejich odstraňování
- Ukázky „dobré praxe“
č. akreditace MSMT: | MSMT- 226/2021-5-55 22615/2017-2-870 |
Uznatelné jako výstup šablon DVPP: | III/2.1 b) Matematická gramotnost |
Forma: | prezenční, seminář |
Hodinová dotace: | 8 hodin / 45 minutových |
Vzdělávací cíl: | Cílem vzdělávacího programu je nabídnout pedagogickým pracovníkům náměty, jak při výuce matematiky zvýšit porozumění žáků matematice, motivaci žáků, zdůraznit mezipředmětové vztahy a význam matematiky pro běžný život. Všechny aktivity v semináři budou ilustrovány konkrétními ukázkami vhodnými pro zařazení do vyučování (nejen) na SŠ. |
Cílová skupina: | učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, ředitelé škol a školských zařízení, psychologové a speciální pedagogové |
Místo konání: | Praha nebo jinde na základně konkrétních požadavků |
Cena: | 2 363 Kč, v případě většího počtu zájemců cena dohodou |
Termín konání: |