1. Úvod do tématu a vzájemné porovnání zkušeností s projekty
2. Charakteristika a cíle projektové výuky
3. Výhody a rizika projektové výuky
4. Role učitele v projektové výuce
5. Problematika vytváření skupin a rozdělování rolí ve skupině
6. Tipy projektů
7. Výběr vhodného tématu a plánování projektů
8. Využívání ICT v rámci projektové výuky
9. Možnosti hodnocení projektů
10. Ukázky dobré praxe
11. Návrhy vlastních projektů
12. Reflexe a shrnutí kurzu
č. akreditace MSMT: |
MSMT- 226/2021-5-55 |
Uznatelné jako výstup šablon DVPP: | 2.II/6 i) projektová výuka |
Forma: | prezenční, cyklus seminářů |
Hodinová dotace: | 16 hodin / 45 minutových |
Vzdělávací cíl: |
Cílem tohoto vzdělávacího programu je seznámit pedagogické pracovníky se základními principy projektové výuky, seznámit je s příklady dobré praxe. Účastníci po absolvování vzdělávacího programu budou schopni začlenit projektovou výuku do své pedagogické praxe. |
Cílová skupina: | učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, pedagogové volného času, ředitelé škol a školských zařízení, speciální pedagogové, psychologové, učitelé - vedoucí školních zájmových kroužků a klubů, učitelé ZUŠ a SUŠ |
Místo konání: | Praha nebo jinde na základně konkrétních požadavků |
Cena: | 4 051 Kč, v případě většího počtu zájemců cena dohodou |
Termín konání: |